[LINUX:11092] Ynt: ekran karti sorunuma cozum!!

Subject: [LINUX:11092] Ynt: ekran karti sorunuma cozum!!
From: Altug Bayram (altugbayram_2000@yahoo.com)
Date: Sat 11 Dec 1999 - 16:48:45 EET

Merhaba

Ekran kartinizin driverlerini www.3dfx.com dan cekin.Sanirim buradan
www.3dfxgamerss.com gibi biryerlere dallaniyor.
Driverler rpm uzantili olacak. Driverleri cektikten sonra
rpm -i dosyaadi
seklinde kurun.

XF86Setup'i calistirip uygun card,monitor,mode-selction ayarlarini yapin.
Sonra Done ve OK.
Eger hata verip kirilmzsa Save and Exit .
Sonra X serveri calistir.

Eger calismazsa tekrar XF86Setup'i calistir ve uygun ayarlari bulmaya calis.

Kolay gelsin.