genel sorular

Subject: genel sorular
From: Mehmet GÜ (admin@sanset.com.tr)
Date: Tue 31 Aug 1999 - 23:24:31 EET DST

Merhabalar;

Linux icin yeni bir kullanici olarak redhat 6.0 i pc min ikinci hdisk ine kurmayi basardim. Fakat gelgelelim ekran karti, ses karti, modem tanitma gibi sorunlarim devam etmekte... ilgili donanimlar icin gerekli olan dosyalari indirdim.Bu konuyla ilgili olarak birkac sorum var ve umarim yeni arkadaslarin da merak ettigi veya edecegi sorulardir:

1) Herhangi bir donanim icin buldugum bir dosyayi (dogal olarak tar , gz veya rpm ) nereye kopyalamali / kopyalayip ve nereye acmam gerekli / gerekecek ?

2) Actigim ilgili dosya icerisinden hangi dosyayi calistirmam (nasil) gerekiyor? (Bildigimiz klasik yontemde "dos-windows" setup veya install dosyasini calistiriyorduk)

3) Acaba yaklasim tarzim yanlıs mi? Yani windows kullanicisi olarak yeni ogrenecegim bilgiyi eskisiyle karsilastirarak (boyle yapiliyordu linux ta nasil yapiliyor? seklinde) ogrenmek isteyisim...

Gosterdiginiz ilgiden dolayi tesekkurler...
Saygilarimla..