Re: [LINUX:8546] Ynt: Motorola Computer Group Linux Community

Subject: Re: [LINUX:8546] Ynt: Motorola Computer Group Linux Community
From: Gorkem Cetin (e077245@metu.edu.tr)
Date: Tue 31 Aug 1999 - 19:35:08 EET DST

> Merhabalar
>
> İyi bir haber gibi gorunuyor,bu arada m68k ve m88k hakkinda bir gelisme var
> mi acaba.

Amiga, bir sure once yeni Amiga nesil isletim sisteminde Linux cekirdegini
kullanacagini aciklamisti. Linux ile QNX cekirdegi arasinda surekli gidip
gelen tartismalardan ve testlerden sonunda Linux galip cikti.

Amiga'nin yeni nesil isletim sistemi 1999'un sonunda kullanima acilacak.

Nedense Motorola'ya karsi buyuk bir saygi duyuyorum. Cogu ilk onlardan
cikti, minik dev Commodore'da bile 'bash' kabuguyle calistik.
m6510 ile Internet'e baglanan arkadaslarimiz oldu. Simdi cep telefonumu
yenileyecegim, acaba Motorola mi alsam diye dusunuyorum.

Iyi calismalar
Gorkem