Re: [LINUX:8550] Re: CGI lar heryerde nasil calisir?

Subject: Re: [LINUX:8550] Re: CGI lar heryerde nasil calisir?
From: Mesut TUNGA (mesut@arnil.net)
Date: Tue 31 Aug 1999 - 17:32:58 EET DST

Merhaba,

Bu sekilde yapmakla sanirim bir cgi-bin daha olusturmus olacagim. Bunun
bana herhangi bir katkisi olmayacaktir. Benim istedigim bu degil idi ama
yine de tesekkurler...

Benim istedigim bir .cgi dosyasini tum klasorlerde calistirabilmenin bir
yolu. mesela /home/user/ in altinda .cgi uzantili veya .pl uzantili bir
dosyanin calisabilmesi....

Tesekkurler....