Linux ile Linux icin calismak..

Subject: Linux ile Linux icin calismak..
From: Hakan Kalyoncu (hk@yunus.mam.gov.tr)
Date: Tue 31 Aug 1999 - 16:03:16 EET DST

Merhaba,

Listenin tanımında belirtilen "Linux Isletim Sistemi hakkinda her turlu
sorularin sorulabilecegi, her konuda tartismalarin yapilabilecegi bir
listedir" tümcesine aykırı olmadığı umuduyla aşağıdaki iş ilanını
sizlerle paylaşmak istiyorum:

TÜBİTAK Marmara Araştırma Merkezi, Bilişim Teknolojileri Araştırma
Enstitüsü (BTAE) bünyesindeki "Yazılım Sistemleri" ve "Çokluortam
Sistemleri" Gruplarında araştırıcı ya da teknisyen olarak çalışmak
isteyen, Linux işletim sistemine katkıda bulunabilecek yazılımcılar,
özgeçmişinizi aşağıdaki adreslere iletebilirsiniz.

Hakan Kalyoncu
BTAE Muduru

e.posta: hk@mam.gov.tr
faks : 0262 646 3187
posta: TÜBİTAK MAM
       Bilişim Teknolojileri Araştırma Enstitüsü
       P.K. 21, 41470 Gebze-Kocaeli