RE: [LINUX:8506] Re: solaris 2.5.1 php oracle

Subject: RE: [LINUX:8506] Re: solaris 2.5.1 php oracle
Murats@turktraktor.com.tr
Date: Tue 31 Aug 1999 - 10:27:18 EET DST

Yusuf bey dediginiz adrese baktım orada posgreSQL için güzel bir bilgi
veriyor. Yalnız taradığım tüm yerlerde php3.ini dosyası içinde tüm
veritabanlarının desteği olmasına rağmen oracle desteği yok. Ayrıca şuda var
ben linux üzerinde mysql çağırıyorum ve hiçbir sorunla karşılaşmadım. Ve
oradaki ini dosyasını incelediğimde içersinde mysql.so gibi bir destek
olmadığını gördüm buna rağmen çalışıyor. Sizce bu nasıl oluyor ben
anlayamadım. Birde benim öğrenmek istediğim bu sorun ini dosyasıyla mı
ilgili yoksa direk programın kurulumuyla mı sizce.

Kusura bakmayın sürekli listeyi rahatsız ediyorum ama bir çözüm bulamadım.
Eğer yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
Ayrıca bu konuda pek deneyimim olmadığından çok soru geliyor sanırım.
murat