Re: [LINUX:8537]

Subject: Re: [LINUX:8537]
From: bt ma (tutax@hotmail.com)
Date: Tue 31 Aug 1999 - 13:06:28 EET DST

dns ayarların doğrumu?
Gatewayle alakalı her seyi kaldır.Sorun gene cozulmezse route komutunun
çıktısını yolla.
ppp compress hataları normaldir.Mesajına bakılırsa internete baglı olduğun
gorunuyor fakat zannımca routing problemi yaşıyorsun.
birde /etc/hosts da makinanın c class alias olmamasına dikkat et.

Oner Ozyilmaz wrote:

> Assagidaki mailde daha önce bahsettigim "Lock" secenegini kaldirdigim
> halde veri alisverisi yapamiyorum..Sorun sizce ne olabilir..
>
> Yeni redhat linux kullanicisiyim.Gnome'da KPPP ile internete
> baglaniyorum..ifconfig ciktisinda Io ve PPPo görülüyor..Ancak
Netscape
> yada ftp programlarinda veri alisverisinde
bulunamiyorum..Browserlar'da