Mouse sorunu3

Subject: Mouse sorunu3
From: Oner Ozyilmaz (onerozyilmaz@superonline.com)
Date: Tue 31 Aug 1999 - 10:44:37 EET DST

Gateway 0.0.0.0 yapilinca birde destination gerekiyor..Sorun hakkinda
baska onerisi olan var mi? Yardimlariniz icin tesekkurler..
--------------------------------
merhaba,
1. gateway icin 0.0.0.0 yazmak bir cozum olabilir.
2. bazi isp-ler pap ile calisiyor. bu yuzden ayarlarda usernam ve
password
kismina bunlari da yazmak gerekebilir.
iyi calismalar,

Oner Ozyilmaz wrote:

> Assagidaki mailde daha önce bahsettigim "Lock" secenegini kaldirdigim
> halde veri alisverisi yapamiyorum..Sorun sizce ne olabilir..
>
> Yeni redhat linux kullanicisiyim.Gnome'da KPPP ile internete
> baglaniyorum..ifconfig ciktisinda Io ve PPPo görülüyor..Ancak
Netscape
> yada ftp programlarinda veri alisverisinde
bulunamiyorum..Browserlar'da