Re: [LINUX:8531] Linux'ta virus?

Subject: Re: [LINUX:8531] Linux'ta virus?
From: Devrim SERAL (devrim@tef.gazi.edu.tr)
Date: Tue 31 Aug 1999 - 10:01:59 EET DST

On Tue, 31 Aug 1999, Harun T. YAYLI wrote:

> AntiVirus applicaitons for linux:
>
> http://www.filefarm.com/filefarm/linux/subjects/477/
>

> Bildigim kadariyla linux platformlarda virus yok.
> (yani open source bir platformda virus nasil olacak?)
>
> Bu konuda bilgisi olan arkadas varsa beni aydinlatabilir mi?
Birde soyle dusun..
Eger makinan file server gorevi yapiyorsa(Samba yada Netware tipi) ve
birden fazla insan o dosyalari kullaniyorsa o zaman virus taramasi gerekli
olabilir.. Yada Ornegin ftp serverinizde windows veya dos icin programlar
tutuyorsunuz ve bunlari kontrol etmek istiyorsunuz.. Makinaniza disardan
dosya cekip sonradan evdeki sisteminize aktarmak istiyorsunuz ve virus
taramasi o zaman cok isinize yarar..
iyi calismalar
dS