linux cd'si satisi

Subject: linux cd'si satisi
From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Sun 29 Aug 1999 - 21:49:39 EET DST

Merhaba,

Turkiye Linux Kullanicilari Grubu adina tum Turkiye genelinde CD satisina
baslanmaktadir. Ayrica Ankara icin elden dagitim da yapilacaktir. Turkiye
icine yapilacak olan dagitim islemi APS (Acele Posta Servisi) yolu ile
yapilacaktir. Asagida CD satisi ile ilgili yontem anlatilmaktadir:

1. Almak istediginiz dagitima/CD'ye karar verin.

2. CD'nizi APS ile istiyorsaniz, Kerem Erzurumlu adina acilmis olan 1002448
numarali posta ceki hesabina 3.000.000 Turk Lirasi yatiriniz.

3. Istediginiz dagitimin adini ve posta ceki hesabina parayi yatirdiginiza
dair bir e-posta'yi kerem@linux.org.tr adresine gonderiniz.

4. e-posta'yi gonderdiginiz haftanin Cuma gunu CD'niz APS ile adresinize
gonderilecektir.

5. Elden almak isterseniz, yapmaniz gereken kerem@linux.org.tr adresine bir
posta gondererek istediginiz CD'yi ve Hacettepe Universitesi Beytepe Bilgi
Islem Daire Baskanligi'na geleceginiz gunu bildirmektir.

CD satisindan kalacak olan tum gelir, Turkiye Linux Kullanicilari Grubu'na
kalacaktir.

CD satislari ile ilgili tum soru(n)lariniz icin, Kerem Erzurumlu ile
kerem@linux.org.tr adresinden baglanti kurabilirsiniz.

     Doruk Fisek
linux.org.tr sozcusu