Re: [LINUX:8505] Re: solaris 2.5.1 php oracle

Subject: Re: [LINUX:8505] Re: solaris 2.5.1 php oracle
From: Yusuf Kursat TUNCEL (kursat@prosoft.com.tr)
Date: Sat 28 Aug 1999 - 20:36:48 EET DST

Ora_Logon diye bir fonksiyonun php3 icerisinde var oldugundan emin misin
? php3 bilmiyorum ama genel programlaama mantigi cercevesinde diyorum.
Verdigi hata mesaji bunu gosteriyor. Ora_Logon diye bir fonksiyon, ya
php3'un liblerinde, ya da (varsa) header gibi bir yerle tanimli olmali.
,

diye kendi kendime dusunurken

http://www.debian.org/Lists-Archives/debian-user-9807/msg02255.html

linkini buldum. Hatta altavista'dan

"Call to unsupported or undefined function ora_logon()" diye search
edince daha neler neler geliyor. Buradan cikiyor ki, dinamik kutuphaneyi
php3'un icerisine eklemen lazim.

Saygilar.

Yusuf Kursat TUNCEL