Re: [LINUX:8439] php3

Subject: Re: [LINUX:8439] php3
From: Sait Karalar (k-sait@hitit.bimel.com.tr)
Date: Fri 20 Aug 1999 - 17:37:33 EET DST

asagidaki listeden gordugun sekillerde ve
dosyaya TEXT olarak koymak mumkun

http://www.bi.net.tr/~sait/php/
den daha fazla bilgi alabilirsin...

EXCEL file ile neyi kastettigini tam anlamadim.
ama eger "f1,f2,f3"

senin field lerin ise ve bunu excel de acabilecegin [excel field olarak
bir dosya olarak istiyorsan...
bir dosya icine "myfile.txt" olsun

f1;f2;f3

seklinde atman veya ; yerine baska bir ayrac [datalarinda hic gelmecek bi
sey, mesela " | " da olabilir
f1|f2|f3

diye yazdirtirsan, bunu excel de acabilirsin...
ama sorgulama vb. islemlerinde sorun yasarsin...

hem excel de acabilmek hemde sorgulama vb. destegi icin,

.dbf olarak islem yapmani tavsiye ederim...
bunu da asagidaki MENU deki

X. dBase functions

basliginda anlatildigi gibi yapabilirsin...

bu Dbase file olarak tutar, EXCEL bunu acabilir ve uzerinde islem yaptigin
zaman, sorun cikmadan yine PHP ile de sorgulama yapabilir veya eklersin...

Daha fazla bilgi veya tam olarak yapmak istediginiz konusunda mail
atabilirsiniz, iyi calismalar...

Sait - Bimel LTD

--------------------

IV. Function Reference
     I. Adabas D functions
     IV. Aspell functions
     VII. ClibPDF functions
     IX. Database (dbm-style) abstraction layer functions
     X. dBase functions
     XI. dbm functions
     XVI. filePro functions
     XXIII. Informix functions