RedHat 6.0

Subject: RedHat 6.0
From: Murat Eray KORKMAZ (mulik@jbsd.ktu.edu.tr)
Date: Wed 18 Aug 1999 - 19:51:33 EET DST

    Bir $ey sormak istiyorum yardimci olursaniz sevinirim.

    Biz bugun RedHat 6.0 i kurduk. Sparc i$lemcili bir makinaya kurduk.Hersey cok gusel install edildi fakat en sonda Silo yu install ederken sorun cikariyor..
    2 secenek war Install Boot Loader i Master Boot Record ve First Partition die iki secenek war. Dielim birini secios. Bir ekren geliyor galiba bu acilista hangi tur acilsin die sey burayi bos birakinca Error veriyor. Yane Kurmuyor. Bir daa ba$a donuyor acaba o bos biraktigimiz yere bir sey yazmamizmi lazim

    Biliyorum fazla bir bilgi veremedim ama benle ayni duruma du$en warsa veya nalatmak istedigimi anlayan warsa lutfen acilen yardimci olurnuz.

    Yardimlariniz icin te$ekkurler ederim.