Re: [LINUX:8404] lutfen yardim edin-SSH

Subject: Re: [LINUX:8404] lutfen yardim edin-SSH
From: Devrim SERAL (devrim@tef.gazi.edu.tr)
Date: Wed 18 Aug 1999 - 12:07:45 EET DST

On Wed, 18 Aug 1999, Ozgur Akan wrote:

> SSH i sistemime kurdum fakat ayarlarini bir turlu yapamiyorum. Gerekli
> dokumanlari nerden bulabilirim ya da bu konu hakkinda bilgisi olan ve
> tek tek hangi adimlari gerceklestirmem gerektigini yazabilir mi?
> Kac gundur bu konu ile ugrasiyorum yetti artik..
> not: README INSTALL vs gibi dokumanlar pek isime yaramadi...
Selamlar..
Oncelikle:
1) Hangi linux surumunu kullaniyorsunuz ?
2) Sistem hardware ozellikleri ve kernel surumu ne?
3) Kullanmaya calistiginiz ssh surumu ne?

gibi sorulari cevaplarsaniz size daha cok yardimci olabiliriz..
Bu arada simdiye kadar ben rpm surumleri disinda ssh ile sorun yasamadim.
install gayet kolaydi. INSTALL dosyasinda doyurucu bilgiler olmasi lazim..
Ben herzaman ondan faydalaniyorum..
iyi calismalar
dS

Not: Turkiyenin Marmara bolgesini vuran deprem felaketinden dolayi herkese
gecmis olsun . Ayrica yakinlarini kaybedenlerin'de basi sagolsun.