kernel-Documentation-soundTR

Subject: kernel-Documentation-soundTR
From: r tolga (tolga@www.soc.metu.edu.tr)
Date: Tue 17 Aug 1999 - 01:59:40 EET DST

Ses-NASIL belgesinin cevirisinin bir parcasi olarak
/usr/src/linux/Documentation/sound altinda bulunan ve kart
spesifik bilgiler iceren dosyalarin cevirilmesinde
yariyi gecmis bulunuyorum. Bu dosyalara surekli
olarak Ses-NASIL belgesinden gonderme yapildigi icin
cevirilmeleri acildi.
tar topu su an sunlari iceriyor.

AWE32
CEVIRENDEN
CMI8330
CMI8338
ESS
ESS1868
INSTALL.awe
MAD16
OPL3
OPL3-SA
OPL3-SA2
PCM1-pro
Ses-NASIL *bu da dahil edildi...
Soundblaster
Tropez+
VIBRA16
readme.awe-yarim
ultrasound

Erhan Bilgili gibi
yeni cekirdek paketleri hazirlayan dostlar
bu nacizane cevirileri de soundTR ya da SesTR seklinde
kaynak koda ekleyebilirlerse sevinirim.
Henuz hepsi bitmese de bunlari bir arkadasim
bir ftp sitesinde LDP gibi bir yere aciklamali olarak yerlestirirse
insanlara gosterecek bir adresimiz olacaktir.
Bunu yapacak olan arkadasim su Ses-NASIL belgesine de
bir yer verirse iyi olacak, zira linux.org.tr'ye
koyulmasi icin listeye postalamistim ama...
Sanirim bu uzun zaman alacak bir is ;-(

Tesekkurler.

--
+ R. Tolga Korkunckaya                        +