Redhat ve turkce

Subject: Redhat ve turkce
From: Harun T. YAYLI (htyayli@zagor.yeditepe.edu.tr)
Date: Mon 16 Aug 1999 - 19:33:38 EET DST

Merhaba liste,
Redhat 6.0 sistemim var.
ve turkce karakter problemim var. HOWTO lar hic yardimci olmadi.
RH 6.0 tamamen trq algiliyo gibi ama text based olarak s ve g (hangi
harfler olduunu umarim annadiniz) problemi var.
Ayrica kde de trq klavyeyi kesinlikle kullanamiyorum.
kimap dosyalarindan birini turkceye göre düzenlemeye calistim fayada
etmedi. (kimap dosyalariyla ilgili ayrintili bilgisi olan var mi bu
arada)

Hepsinden daha önemlisi x ortaminda turkceye ozel karakterleri
goremiyorum.
Bu konuda bana yardim edebilir misiniz?

--
                               ,        ,
                              /(        )`
                              \ \___   / |
                              /- _  `-/  '
                             (/\/ \ \   /\
                             / /   | `    \
                             O O   ) /    |
Harun T. YAYLI               `-^--'`<     '
Yeditepe Univ.              (_.)  _  )   /
                             `.___/`    /
htyayli@zagor.yeditepe.edu.tr  `-----' /
                  <----.     __ / __   \
                  <----|====O)))==) \) /====