Re: [LINUX:8385] Re: Ynt: Win95 partition'a veri kopyalama problemi

Subject: Re: [LINUX:8385] Re: Ynt: Win95 partition'a veri kopyalama problemi
From: Taner TANRISEVER (taner@balikesir.edu.tr)
Date: Thu 05 Aug 1999 - 19:14:28 EET DST

Sorunun cozuldugune iliskin bir mail gonderdim. win98 e ben sik sik aslinda
win95 diyorum. vfat ve msdos arasindaki farki bu tartisma sirasinda iyice
ogrendim.

    Kendi adima bundan sonra win95, win98 yerine; fat16 fat32 diye konusmak
daha dogru olacak diye dusunuyorum.

Tum yardimlar icin cok tesekkurler...