Re: [LINUX:8360] Re: Ynt: Win95 partition'a veri kopyalama problemi

Subject: Re: [LINUX:8360] Re: Ynt: Win95 partition'a veri kopyalama problemi
From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Mon 16 Aug 1999 - 06:55:23 EET DST

At 20:07 14.08.1999 +0300, you wrote:

>Bir yanlislik olmasin da.. Ozan arkadasim bahsettigin Win98 fat32
>dosya sistemi icin gecerli diye biliyorum. Oysa arkadasin sorunu win95
>fat 16 dosya sistemi. Acikliga kavusturalim win95 dosya sistemini
>vfat olarak degil msdos olarak biliyordum...
>Yanlis mi?
Yanlis. Win95'in belli bir surumunden oncekiler, uzun isim destekleyebilmek
icin msdos bozmasi bir vfat kullanirlardi. Dosyalari ~ isareti ile
kaydedip, description'larinda uzun isimlerde tutarlardi. Msdos diye mount
ederseniz, dosyalari ~ isaretli gorursunuz. Vfat hem bu normal fat bozmasi
uzun isimler icin, hem de fat32 icin kullanilir.

                                                        Doruk