Re: [LINUX:8333] mail okuma

Subject: Re: [LINUX:8333] mail okuma
From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Sat 14 Aug 1999 - 15:07:31 EET DST

> benim soruma allah rizasi icin bir bakin. Bileniniz varsa, bana cok lazim.
> Su kullanici tanimli olnadigi halde, program_adi@pegasus ile gelen mail
> nereye gidiyor, icini nasil okurum. Hani anlatmistim ya
>
> Evrim Kas
> Hacettepe Blgisayar Muhendisligi 2. sinif

Sayin Kas, e-posta gonderen programioniz MIME uyumlu degil. Pek cok
kisi mesajinizi okuyamamistir. Bende okumakta zorlandim.
Bu listeye bu kadar cok mesaj geldigine gore kimse szin daha once ne
yazdiginiz hatirlamaz.

Ama, daha once hacettepe bilgi islemle temasa gecseniz, nasil olur?
Bana en hizlisi oyle olur gibi geliyor.

Saygilar
Mustafa Akgul