modemle intenet

Subject: modemle intenet
From: Ilgar Caferov (cilgar@eniac.cc.selcuk.edu.tr)
Date: Sat 14 Aug 1999 - 12:46:44 EET DST

merhaba
ben linuxta modem uzerinden internete baglanmak istiyorum
dip -tv ile baglaniyorum
login
password gelyor
onlaro yazdiktan sonra
gari garip yazilar glmeye basliyor ctrl+u diyorum
default diyorum
ve mode ppp dedikten sonra normal komut satirina geciyor
route -n diyorum
her sey guzel
ifconfig ppp0 diyorum
ipim var ner sey iyi bu arada netmaskim 2555.255.255.255
amma ne telnet ne de ping cektikten sonra cevap ala biliyorum
arkadaslar lutfen bana yardimci olun tam 2 haftadir ugrasiyorum
tum dip manlari okudum yine netice yok
yardimci olrsaniz memnun olurum acaba neyi atlatiyorum veya neyi yanli
yapiyorum
cok uzun sa lutfen bana mail atin
yardiminiz icin simdiden tesekkurler
ilgar caferov