Re: performans

Subject: Re: performans
From: R. tolga Korkunckaya (tolga@www.soc.metu.edu.tr)
Date: Fri 13 Aug 1999 - 20:43:59 EET DST

Bahadir ARMAGAN wrote:

> performansla ilgili gonderdigim mail listede cikmadi mi yoksa bana mi oyle
> geldi.... hic bir sey yapmadigim halde anormal bir swap kullanimi oldugundan
> bahsetmistim.

Boyle bir postayi en azindan ben gormedim.

Lutfen biraz daha bilgi verebilir misiniz?
ram, swap ne kadar? islemci vs.
ornek bir top ciktisi?
Bunu # top > top_ciktisi
bir kac saniye sonra ctrl+C ile cikin.

Bunun disinda ilk olarak kullanmadiginiz bazi
servislerin arka planda calisarak
sistem kaynaklarindan yemesini onleyebilirsiniz.

--
+ R. Tolga Korkunckaya                        +