[Fwd: [LINUX:8340] s33ddddddddddddd]

Subject: [Fwd: [LINUX:8340] s33ddddddddddddd]
From: Aydin Kocak (akocak@bodrum.mu.edu.tr)
Date: Fri 13 Aug 1999 - 15:04:09 EET DST

> Ozan Ozkara wrote:
>
> Selam arkada$lar....................
>
> Benim S3 ile ilgili bir sorunum var................
> surum slakware 4.0
> xfree veresiyonu 3.3.1
> kernel :2.2.11
> sorum $u:tnaitamiyorum karti kart trio3d/2x diye askanin bir karti xf86config yaparken bu chipset yok ama;
> 453 ve 426 da s3 3d li bir kartlar var onlarda olmuyo sanirim ..................... kartin chipsetleri;
> 86c362=86c368=lc2x bunlarin hepsi ayni chip bilen varda bir yazsin
>
> sevgiler
> [...]

Ben de slackware4.0 kullaniyorum s3 trio 3d 'yi vga_16 xserver 'i ile calistirabiliyorum yani 16 renk 800x600
bunun icin
xf86config 'te Vga_16 xserver secip gerekli ayarlari yapman yeterli ancak frame buffer olayi ile kalitenin
artirilabilecigini
bu listede arkadaslar anlatmisti ancak benim bu konu hakkinda pek fazla biligm yok liste arsivlerine bakarsan
bulabilirsin

Saygilar