Proxy uzerinden internet

Subject: Proxy uzerinden internet
From: Abbas Kosan (a_kosan@yahoo.com)
Date: Wed 11 Aug 1999 - 22:35:22 EET DST

(Bir ag yapisindan bahsedecem ve yardiminizi istiyecem)
Bir ag dusunun(1. ag diyelim), ethernet kartlariyla bagli NT server NT
Workstation ve Win 9x makinelerden olusmus bir ag.
Bu ag uzerinde bir Exchange server bir DHCP server ve birde normal PDC
(primary domain controller) var.Bu ag bir router ve frame-relay hat
uzerinden baska bir sehirdeki bir aga bagli(buna 2. ag diyelim).1. agın
internet erisimi 2. agdaki bir proxy server uzerinden
saglaniyor.(Ayrica 1. agdaki terminallerden hicbirinde DNS server ile
ilgili bir ayar yok)
Simdi gelelim soruna:
Ben 1. agdaki makinelerden birine linux kurdum ve bunun aga erismesini
ve ayrica internet baglantisini saglamak istiyorum. Netconfig
programini calistirdim ama proxy ile ilgili bir ayara rastlamadim ne
yapmam gerekiyor.
Tesekkurler.

Abbas KOSAN