Re: [LINUX:8311] Ynt: Re: kde mirror

Subject: Re: [LINUX:8311] Ynt: Re: kde mirror
From: Levent YILDIRIM (levent@ankara.edu.tr)
Date: Wed 11 Aug 1999 - 17:49:48 EET DST

Tabiiki ben yapilmamasi taraftari degilim zaten. Benim söyledigim bir düzen
içinde yapilmasi mesela bir liste olusturulup bu listede yansilanacak
siteler icin fikir belirtilse ve yansilama isi bu listede konusulup karar
baglansa boylece hepimizin olan internet hatlarida bosuna dolu olmasa.

Levent YILDIRIM

Ankara Üniversitesi Bilgi Islem Merkezi