Re: A grubundaki herbir kullaniciya X KB hard disk alani

Subject: Re: A grubundaki herbir kullaniciya X KB hard disk alani
From: Mustafa Karakaplan (mkarakaplan@inonu.edu.tr)
Date: Mon 09 Aug 1999 - 17:15:27 EET DST

1) bir kullanicinin kotasini edquota ile editle.
   edquota mahmut
2) home dizinine (userlarin oldugu dizine)

3) edquota -p mahmut *
(mahmutun kota ayarlarini butun kullanicilara kopya edecektir)

tabi bu sirada http, lost+found, ftp, gibi kullanici dizini olmayan
dizin ve fille larra
  : no such user hatasi verecektir. dikkate almana gerek yok