Re: [LINUX:8271] Re: acaba linux uzerinde calisan internet exploere varmi?

Subject: Re: [LINUX:8271] Re: acaba linux uzerinde calisan internet exploere varmi?
From: Adnan Oncevarlik (adnan@grup.com.tr)
Date: Mon 09 Aug 1999 - 23:33:54 EET DST

http://www.microsoft.com/unix/ie/default.asp

Adresinden göz atabilirsiniz. :)

Ayrıca neden yapmasın ki? Para kazandıracak her yere bulaşır. Hem neden
yazmasın ki? Hazır bir işletim sistemi, hiçbir işine karışmadan, sadece
uygulama geliştirecek. Microsoft'un en çok sıkıntı çektiği konu da işletim
sistemleri. Neden Linux'da yazmasın? Adama hazır bir işletim sistemi
sunuluyor. Onun yapacağı tek şey, uygulamasını geliştirmek... Başka
birşeyiyle uğraşmayacak. Çok da kolay ve işine gelir. Yani bazı arkadaşlarım
istese de istemese de Linux Microsoft'un ekmeğine yağ sürecek ... :)

Herkese iyi çalışmalar...

Adnan ÖNCEVARLIK