RE: [LINUX:8259] Re: sparc linux ta Xserver problemi

Subject: RE: [LINUX:8259] Re: sparc linux ta Xserver problemi
From: Berk Ulsoy (berk@mutek.org.tr)
Date: Mon 09 Aug 1999 - 10:44:58 EET DST

Sagoulun artik istemiyorum. Cunku cozdum. Buradanda bir sparc makinaya
redhat kurmak isteyenlere not yazayim.
redhat6 nin 64bit kernelini derleyenler hernedense degisik framebuffer
devicelari icin destekleri kernele eklemeyi unutmuslar. Dolayisiyle ilk
kurulumda makina Sun'un igrenc ve yavas console ekraninda calisiyor. Isin en
kotu tarafi
'make menuconfig' yapildiginda console device lari ayarlayamamak. O ayarlara
ulasabilmek icin ilkel 'make config' yapmak gerekiyor.

tesekkur ederim

herkese iyi calismalar