Re: [LINUX:8233] Re: [LINUX

Subject: Re: [LINUX:8233] Re: [LINUX
From: NEJAT OZCAN (nejatozcan@altavista.net)
Date: Sat 07 Aug 1999 - 17:28:08 EET DST

bak;
ftp://212.15.19.201/pub altinda slackware var burdan /bootdsks.144 dizini
altindan net.i ve
/rootdsks altindan color.gz dosyalarini al birde o dizinlerden rawrite.exe
yi download et ve image lari diskete yazdir:))
orn: rawrite image_adi a: sekilinde
image adi:net.i ve color.gz olcak
iyi calismalar
nejat