Apache sorunu

Subject: Apache sorunu
From: Kerem Kaskaloglu (b.a.b.a@usa.net)
Date: Sat 07 Aug 1999 - 00:18:33 EET DST

           Merhaba;
Apache 1.3.6'yi sistemime kurdum.(Henuz acemiyim)
Install dosyasindaki herseyi hatasiz calisti ve en son
olarak programi calistirma komutunu verdim.
Ancak kurdugum yeri aynen belirttigim
/usr/local/apache/bin/apachectl start
komutunu verdigim zaman apache hatasiz calistigi
halde startx'e girip netscape'de localhost@localdomain
yazdigim taktirde hata veriyor ve kendi web serverimi
kendim kullanamiyorum. Acaba sistemimi disardan baglanan
biriymis gibi kullanmamin baska bir yolu var mi?
Sistemim Linux Mandrake 5.3