kernel patch ....

Subject: kernel patch ....
From: Erhan Bilgili (bilgili@unimedya.net.tr)
Date: Thu 05 Aug 1999 - 22:55:33 EET DST

        merhabalar,

        kernel icin unofficial patchleri nereye gonderdigimizi bilen
varmi? kernel.org ve kernelhq.com a baktim fakat bulamadim (sanirim bu
benim goremememden kaynaklanan bir problem :( ). bu arada denemek
isteyenler icin , ftp.deu.edu.tr/pub/linux/RPMS/kernel-2.3.12-3 altinda
(p)gcc-2.95 ile compile problemi icin hazirladigim bir patch var .
ilgili driver lar icin donanima sahip olmadigim icin deneyemedim ; ama bir
problem cikmamasi lazim .bu arada patch 2.2.x kernellere de uygulanabilir
. (p)gcc-2.95 kullananlar tavsiye ederim .

        Erhan Bilgili