Re: [LINUX:8156] SCO & Slackware

Subject: Re: [LINUX:8156] SCO & Slackware
From: Dogan Zorlu (dogan@grup.com.tr)
Date: Thu 05 Aug 1999 - 09:28:31 EET DST

Once SCO UNIX i kurmalisiniz. Fakat dikkat, SCO kurulurken disk
parametrelerini degistiriyor bazen. Buna dikkat etmek gerekli.

Kurarken bos bolum birakmayi da unutmayiniz. Daha sonra linux u kurunuz ve
liloconfig ile lilo yu iki ayri part dan boot edilecek sekilde ayarlayiniz.
Linux part aktif hale getirip liloyu superblock of partition kismin
yerlestiriniz.

Kolay gelsin.