Re: redhat 6.0 kurulum

Subject: Re: redhat 6.0 kurulum
From: Taner Tas (aden@pmail.net)
Date: Wed 04 Aug 1999 - 11:09:56 EET DST

> Nt server kurulu bir makine uzerinde redhat 6.0 kurmak istedim 8 GB
> lik ide hd mevcutdiskin calismaya basladigini gordum.ALT-F1 ile tekrar > var olan disk uzerinde fdisk ile partition yaratmak istedim ama free
> space olmadigini soyledi bende disk druid le yaratttim
> 1 gb ve 900mb linux native 90 mb swap
> kurulum sirasinda swap e format atabiliyorum ama native alani ext2
> yaparken cakilip kaliyor neden kaynaklanir ?
> problemi nasil giderebilirim ?

ayni sorunla ilk defa linux kurarken ben de karsilasmistim.acaba neler
yapabilirim derken kurulum sirasinda ALT-F2 ile kabuga gecmistim.
cd ve ls komutlariyla neler var neler yok diye cd'de dolasirken birden
diskin calismaya basladigini gordum.ALT-F1 ile tekrar kurulum menusune
dondugumde formatlama asamasi normal bir sekilde devam ediyordu.
bunu denemeniz belki isinize yarayabilir.

esenlikler..