Re: [LINUX:8110] Re: iso

Subject: Re: [LINUX:8110] Re: iso
From: cem ispir (ispircem@teklan.com.tr)
Date: Wed 04 Aug 1999 - 11:00:13 EET DST

Ozan Ozkara wrote:

> kuramassin adinda da anla$ilabilecegi gibi o bir image dir bir sekilde cd ye
> yazdir:))

miyam miyam , belki cok sacma bir nokta var ancak simdi olur gibi geliyor sanki
, mesela 660Meg bir partition acilsa ondan sonra bu image oldugu gibi cat
edilse partitiona , miyam miyam ... bi sekilde boot edilse ... aslinda teoride
bir sekilde mumkun olmali ... ugrasmak isteyen olursa bana da bir sonuc bilgisi
verebilir belkim ... aslinda iso image i yapanlar nasil yaptiysa reverse
engineering uygulanir en kolayi ...

sadece brain storming ciddiye almayiniz ...

cem

"How should I know if it works? I only coded it." --- ---