linux kurdum ama sorun var

Subject: linux kurdum ama sorun var
From: Aydin Kocak (akocak@bodrum.mu.edu.tr)
Date: Tue 03 Aug 1999 - 06:12:29 EET DST

Kadir Tetik wrote:

> diskimde 4 partion var
>
> /dev/hda1 msdos * (16 bit windows98 kurdum )
>
> /dev/hda2 linux native
>
> /dev/hda3 linux native
>
> /dev/hda4 linux swap (mem kadar)
>
> linux u yukledim ama makine acilista lilo ile acmiyor
>
> bende boot siket ile acip (2.ci dsiketi takmadan )
>
> mount root=/dev/hda1 yazinca acabiliyorum bu sorunu nasil halledecegim
> bilen varmi?
>
> "liloconfig" calisitiyorum, kaydedip cikmaya calisinca "lilo not found"
> alan diyor..
>
> Not: lilo "master boot record of hard disk yani dev/hda1" demi olmali
> [...]
selam once lilo yu nasil yukleyebileceginizin bir yolunu yazayim; tekrar
linux kuruyormus gibi baslayip devam edin kurulacak paketlerin soruldugu
yerde kucuk bir paket (herhangi bir) kurun ondan sonra eger lilo yuklu
degilse size sorar sizde lilo yu hardiskinizin ilk sektoru (MBR)'nun
oldugu Hda1 'e kurun sorununuzu cozer umarim

Aydin Kocak
iyi calismalar