Re: [LINUX:8088] Re: Root passwordu

Subject: Re: [LINUX:8088] Re: Root passwordu
From: İsmail Hakki Aydın (aydini@ceng.ktu.edu.tr)
Date: Fri 01 Jan 1999 - 13:29:34 EET

Zoban Raftik wrote:

> " ya demek ki root olmak " istiyorsun turunden cevaplamalar donuyorsa bu
> listede super derim.
> ya da legal bir metod varsa onu anlatir sahis..
> komik .

hemen de kotu anlama cevabimi tam okumadin her halde eger kendi makinende root
olmak istiyorsan boot ve root disketlerini kullan dedim.
:))
ve ardindan linux olan partitionu mount et ve root un passwordunu kaldir.

Makinede root olmak icin elinizde exploit varmi dersem herhalde bu dogru
anlasilmaz degilmi ?

>bahsini ettigim uzun zaman acilmayip root pass i unutlmus olan benim makinem
>ne kadar tezcanlisiniz.

Ayrica bu dediklerini daha onceden yazsa idin sanirim o cevabi almazdin.