Re: [LINUX:8074] upgrade

Subject: Re: [LINUX:8074] upgrade
From: Devrim SERAL (devrim@tef.gazi.edu.tr)
Date: Tue 03 Aug 1999 - 11:44:38 EET DST

On Tue, 3 Aug 1999, Murat Kasikcioglu wrote:

> merhaba,
> su anda redhat 5.2 kullaniyorum. bunu butun konfigurasyonlar ayni kalmak
> kosuluyla redhat 6.0'a yukseltmek istiyorum. daha once basarili bir
> sekilde deneyen oldu mu?
> iyi calismalar,

Size onerebilecegim en kolay upgrade olayi /etc/ dizinini yedek olarak
alinmasi sonradan sistemin bastan yuklenmesidir.. Ne kadar da Redhat
sisteminin Upgrade yetenegi olsada bir defa denemememde 500MB /root
partitiona sigdiramamistim.. Cogunlukla ayni paketler secmeme ragmen ne
yazik ki sigmamisti.. Bundan baska Ornegin bazi programlarin yeni gelen
surumlerinde degisen config dosyalarindan dolayi sorunlar yasanabilir..

Zaten yukleme islemi CD'den max 15 dk. surmekte. Ayrica /home /usr/local
/var/spool/mail dizinleriniz ayri partitionlardaysa isiniz cok daha kolay
olur.

Upgrade islemini basaran olmustur herhalde.. Ama Slackwareden gelen bir
aliskanlik herhalde.. Sistemi temizleyip kurmak her zaman bana daha
mantikli geliyor.

iyi calismalar
dS