Re: [LINUX:8043] Re: mysql

Subject: Re: [LINUX:8043] Re: mysql
From: İsmail Hakki Aydın (aydini@ceng.ktu.edu.tr)
Date: Fri 01 Jan 1999 - 11:14:20 EET

> Selam ,
>
> root kullanicisina sifre verdigin zaman bu hatayi veriyo. Bundan sonra
> mysql ile ilgili programlari root olarak çalistirirken (mysqladmin,
> mysqlshow vs.) kullanici ismi ve password yazmak zorundasin. Örnegin :
> Mysqlshow'u çalistirmak için:
> mysqlshow --user=root --password=verdigin password yazmalisin.
>

> Iyi çalismalar

Selam
 Slakware 4.0 kullanıyorum.Makineme mysql kurdum.Arkadasin makinesine de
odbc yükledik.Yeni bir kullanici acip ona tüm haklari ve bir de password
verdim.Odbc ile baglanirken passwordun yanlis oldugunu belirten bir
mesaj cikiyor.
Ama mysql karsi makineye yukledigimizde boyle bir sorun cikmadi.
Ayrıca root passwordunu degistirip
myqsl -u root -p mysql
ile girmeye calistigimda paswordu dogru girmeme ragmen mysql i
calistiramadim.

Yardimci olursaniz sevinirim