Paylasalim

Subject: Paylasalim
From: r. tolga (tolga@www.soc.metu.edu.tr)
Date: Tue 03 Aug 1999 - 05:16:49 EET DST

Elinizde eski Turkuaz Cdleri, Inettr3'den kalma Slack
cdleri, Linux isletim sistemi el kitabi, yeni basladiginizda
calistiginiz yerin ya da okulun yazicisinda gizli gizli yazdirdiginiz
kitaplar dokumanlar, ve benzeri Linux materyalleri oldugunu BILIYORUM.
Cunku bende de vardi... Vardi diyorum cunku bunlari ihtiyaci olanlara
dagittim. Ve simdi oyle ya da boyle benden bu tur ozellikle
Turkce basili dokuman bekleyen iyi birkac adres var.
Bu maili okuduktan sonra su tozlanmis cevherlerden bir demet yapip
ihtiyaci olanlara ulastirsaniz ya da Ankara'daki toplantida
bana verseniz diyorum...
isteyenler kisisel olarak da temas kurabilirler.

Selamlar.

--
+ R. Tolga Korkunckaya                        +