Re: [LINUX-Y:506] Re: www.linux.org.tr kapanmadan...

Subject: Re: [LINUX-Y:506] Re: www.linux.org.tr kapanmadan...
From: Andreas Mueller (amu@bimel.com.tr)
Date: Mon 02 Aug 1999 - 20:36:04 EET DST

On Mon, 2 Aug 1999, Siyami Kahyaoglu wrote:

> Yaw ozur dilerim yasima verin 45 liklerdenim yeteri kadar sabrettim
> Benden kucuklerden ozur dilerim buyukler ve yasitlarim alisiktir.
>
> KIM BU NAZI KIRMASI ANDREAS MUELLER

Sayin Siyami bey: Herseyden once insanlara nasil hitap edilecegini
ogrenmenizde fayda var.Sadece Alman oldugunu bildiginiz kisiye nazi
diyebilme hakkini size kim verdi soylermisiniz.Konustugunuz hakkinda bilgi
istediginiz kisi Turkiyeyi kendi ulkesinden daha cok seven ve bu ulke icin
calisan birisidir.Nazi kimdir?Eger bilginiz varsa aciklayin.Kac yasinda
oldugnuzu ve egitiminizin ne oldugunu bilmiyorum.Bildigim tek sey gerekli
egitimi edinmeniz gerektigi ve asla insanlarla agir ithamlarda bulunacak
sekilde konusmamaniz gerektigidir.Eger seviyeyi koruyabilir ve bu sekilde
cirkin konusmazsaniz kim oldugunu ogrenmeniz zor degil.Biz yazdiklarimizi
anlayacaniza ve insanlarla bu sekilde konusmayacaginiza inaniyor iyi
aksamlar dileyerek yazdiklarinizdan dolayi uzgun oldugumuzu soylemekle
yetiniyoruz. Andreas muller'in soylemek istedigi tek birsey var o da bu
tip bir tartismaya sizinle girmek istemedigidir.Ve lutfen insanlarin
zamanini bu gibi sacma seylerle harcamayin ve cok bilmek istiyorsaniz
naziler hakkinda bir ansiklopedi veya kitaptan bilgi edinin asla da kirici
olmayin helede bilmediginiz insanlar hakkinda yorum yaparak komik duruma
dusmeyin.

> Ne diyor bu yaratik

Yaratik diye de konusacak kadar cirkinlesmeyelim lutfen.Saniyorum daha
fazla yazacak birsey yok.Umarim anlamissinizdir.

> Birisi zahmet olmazsa bana ve listeye anlatsin lutfen

Evet istediginiz bilgileri yazdim saniyorum.Eger Gorkemi biliyorsaniz
Andreas Muller hakkinda bilgi alabilirsiniz.Bence Andreas beyden ozur
dilemeniz nazikce bir davranis olacaktir.