Konudisi - Tarama & Perl

Subject: Konudisi - Tarama & Perl
From: Gürkan KARADERE (gurkan@estetik-reklam.com.tr)
Date: Mon 02 Aug 1999 - 19:33:17 EET DST

Merhabalar,
Web alanimda tarama yaptirmak amaci ile bir perl script cektim ve
kofigure etmeye calistim. Script taramayi gerceklestiriyor ve sonuclari
geribildiriyor.Ancak sorun iste burada basliyor;
Geri bildirirken linkin sonuna dosyanin fullpathini de geribildirilen
linkin sonuna ekliyor. Soyle ki;
 Tarama bulunan sayfa (linkin bu oldugu varsayilirsa)
link: http://xxx.com.tr/usr/local/apache/htdocs/xxx/sayfa.html
seklinde oluyor. Bunun script icerisinde @dir adli bir tanimdan
kaynaklandigini dusunuyorum. Ancak isin icinden cikamadim. Dosyayi da
ekte gonderiyorum. Yardimci olabilecek arkadaslara simdiden tesekkur
ederim.
Not: Bu arada "xxx.com.tr" adresi bir Name-Based Virtual host
tanimi.(Non-IP Based diye de geciyor)
Sevgiler & Saygilar...
Gürkan KARADERE