P-III sorunum evam edıyo????

Subject: P-III sorunum evam edıyo????
From: Ozan Ozkara (ozan@lords.com)
Date: Mon 02 Aug 1999 - 17:31:49 EET DST

  Arkadaslar yeni aldigim
Giga-Byte -2000 board uzerinde P-III-450 196MB ram li makinada kernel derliyemiyorum bir sekilde beceremedim:)))
P-III de kernel derlemi$ arkadaslar varsa bana yardim edebilirlermi bir sekilde bir yerde hatami yapiyorum acaba:))
linux 2.3.10,12 ve 2.2.10 kernel lerini denedim:)))))))))

Processor Family kisminda;
PPro/6x86MX i seciyorum burad P-III ile ilgili bir bilgi yok P-III diye bir bolumde yok:))))
standart derleme i$lemi yapiyorum derleme bittikden sonra, uncompress linux dedikden sonra takiliyor. sanirim cpu type inde sorun var Murat Koc un gonderdigi P-III patch i de denedim oda olmadi ???? ne yapicam yardimederseniz sevnirim:))