Re: [LINUX:7980] İlk adım!

Subject: Re: [LINUX:7980] İlk adım!
From: Yavuz Selim Komur (komur@Bilkent.EDU.TR)
Date: Mon 02 Aug 1999 - 16:19:55 EET DST

On 30 Jul 1999, Umit Akarsu wrote:

> direk slackware madem ogrenmek istiyorsun
> redhat kolay sanip kurmaya kalkma windows a donus yapmis gibi olursun

Ya boyle sacma sapan bir oneri nasil yaparsiniz anlamam..

Yani bir isletim sisteminin yukleme betigi olayi bukadar koparabiliyormu??

Bence kim olursa olsun ozellikle yeni kullanicilara saglam bir paket
yoneticisi olan bir dagitim onermelidir.. Debian, Redhat, Suse, Caldera,
Mandrake, Turkuaz....

Yavuz