Re:CoffeeCup HTML Editor for Linux 4.0

Subject: Re:CoffeeCup HTML Editor for Linux 4.0
From: Gürkan KARADERE (gurkan@estetik-reklam.com.tr)
Date: Mon 02 Aug 1999 - 09:54:54 EET DST

Merhabalar..

"R. Tolga Korkunçkaya" wrote:

> Duyurulur...
>
> CoffeeCup HTML Editor for Linux 4.0
>
> http://www.freshmeat.net/news/1999/07/28/933216197.html

ftp://uludag.linux.org.tr/pub/linux/Webtools/CofeeLinux_glibc.tar.gz ve
yine aynı dizinde

CofeeLinux_glibc2.1.tar.gz
olmak üzere mevcuttur. Bilgilerinize...
Ayrıca benzeri ya da herhangi linux ile ilgili program isteginiz
oldugunda bana tam URL i ile bildirebilirsiniz. Dosyayi en kisa surede
indirip arsive koymaya calisirim..Haftalik olarak elimden geldigince
(manuel olarak) guncelleme yapmaya calisiyorum...
Sevgiler & Saygilar...
Gürkan KARADERE