Re: [LINUX:8029] Re:

Subject: Re: [LINUX:8029] Re:
From: Devrim SERAL (devrim@tef.gazi.edu.tr)
Date: Sun 01 Aug 1999 - 22:22:47 EET DST

On Sun, 1 Aug 1999, Semih Hazar wrote:

> ben ilk olarak s3 3d/2x aldim.
> ama su an degistirecegim.
> baska bir isletim sistemi de tanimamakta. (beos)
> benim amacim ikisinin de ortak tanidigi bir kart bulmak.
> o yuzden linuxun tanidigi kartlar hakkinda bilgi istedim..
>
> her iki os un da agp destegi cok sinirli.
> su anda tek kesisen nokta matrox millenium II agp. gibi durmakta..
>
> hazard
Sanirim asagidaki adres isinize yarayacak.
http://glide.xxedgexx.com/hardware.html
Bu adresteki cogu chipsetli ekran karti AGP veya Grafik hizlandiricli .
Ben su anda i740 Flagpoint AGP ekran karti kullaniyorum ve hicbir sorun
yasamadim
Ayrica arkadasima da Voodoo 16MB XServer kurdum ama benim buldugum
driverler Beta asamasinda oldugu icin mukemmel degildi. Ama yinede cok az
sorunla karsilasarak kullaniyor.

Bu arada bildigim kadariyla yeni XFree86 X serverler bayagi AGP ekran
kartini destekliyor ama kullanmadigim icin bilemeyecegim.

iyi calismalar.
dS