Re: [LINUX:11051] yene yedekleme

Subject: Re: [LINUX:11051] yene yedekleme
From: Oner Ozyilmaz (onerozyilmaz@superonline.com)
Date: Sat 11 Dec 1999 - 05:26:20 EET

    Fips zaten var olan harddisk parcalarindan yeni parcalar olusturmak icin
kullanilir.3 Gb lik bos yeriniz hangi harddisk bolumu uzerinde ise ,o bolumden
yeni parca ayirin.
    Daha once soyledigim gibi parca ayirmak istediginiz bolume onceden Defrag
yapmaniz gereklidir cunku 3 Gb lik bos alan disk yuzeyinde farkli yerlerde
olabilir.Defrag ile bilgileri disk yuzeyinde belli bir yerde topladiktan sonra
kalan bos bolumu yedekleme icin ayirabilirsiniz.Sanirim Son sektorun dolu olmasinin

sebebi defrag yapmamis olmanizdir.Kolay gelsin