RE: [LINUX:10891] Re: GNOME mi KDE mi? (Sadece Kullanici gozuyle :)

Subject: RE: [LINUX:10891] Re: GNOME mi KDE mi? (Sadece Kullanici gozuyle :)
From: Alper_Oguz (alper@eksen.com)
Date: Tue 07 Dec 1999 - 11:24:26 EET

>Ayni soruyu bende sormayi dusunuyordum. Bu karmasadan alninin aki ile
cikmis
>kac kisi var diye merak ediyordum. RedHat 6.01 altinda 5 ayri pencere
>yoneticisi var benim gordugum kadariyla. Bu tabiki kafa karistirici bi
olay.
>Ama etrafa bakildiginda en cok savunulan ve kullanilanlarin GNOME ve
KDE
>oldugu gun isigi gibi ortada...

Bence kafa karistirimyor. Tersine cesitlilik yaratiyor. Sonucta yeni bir
kullanici hepsini deneyerek karar vermeli. Ben sayisinin fazla olmasina
karsi degilim. Yalniz birbirlerinin programlarini calistirabilmeleri
gerekir. Tamam calistiriyor da o bir programi acmaya kalktiginda iki
saat kutuphane yukluyor. Yani sadece gnome ya da kde icin program
yazilmasina biraz karsi gibiyim. Cok mu karisik oldu? :)

Alper Oguz
alper@eksen.com
uin: 4073197