onemsiz

Subject: onemsiz
From: Hasan Sahan (Hasan.Sahan@law-stud.ankara.edu.tr)
Date: Wed 08 Dec 1999 - 00:04:28 EET

  Merhaba arkadaslar;
Yine bazilarinizin bu mesajin listeyle ne alakasi var diyebilecegini
tahmin etsem de yinede cogumuzun - universite ogrencisi olnmasi
dolayisiyla - ilgilendigi bir konu oldugunu dusunuyorum.
        En son 5 Aralik 99 da yapilan LES' e girdim ve 70 uzeri puan gelmesini
bekliyorum. Buraya kadar proplem yok. Asil sorun burdan sonra basliyor.
Yurt disinda master yapabilmek icin gerekli sartlarini veya bu isin
prosedurunu bilen bir arkadas varsa yardimci olursa cok sevinirim. Suan
gittigim bir cok ogretim uyesi ya yurt disina gitmedigini yada artik bu
sartlarin degistiginden dem vuruyor. Kisacasi bu konuyla pek ilgilenen
yok. Dolayisiyla benim gibi bu konuda acemi birinin bilgilenmesi cok zor.
Sanirim durumumu size yansittim. Basta belirttigim gibi herne kadar
listeyle alakasiz olan; yuksek onem degeri arzeden bu konuda bilgilerinizi
paylasmak istiyorum:)

             ,-~~-.___.
            / | ' \
           ( ) 0