Apache Modem ve ayar sorunu

Subject: Apache Modem ve ayar sorunu
From: Bulent Coskun (bulentcos@hotmail.com)
Date: Mon 06 Dec 1999 - 21:14:21 EET

Selam Linux Sever arkadaşlar..
    Başımıza gelen ilginç bir olay (tabi bana göre) aktarmak ve bir soru sormak istedim..
Bir arkadaşımızın Apache 56K external bir modemi var.. bu modem windows altından !!!kendi surucusu ile (windowsta standart modem olarak tanıtıldığında aynı problem oluşuyor) !!! internete bağlanıyor.. linuxtan ise bağlanamadık.. sorun şu... çevirme işleminden sonra modem aniden hattı kesiyor.. bunun nedeni ne olabilir veya bunu çözümünü bilen bir arkadaş varsa lütfen yardımcı olsun..

Bol linux'lu günler..