Re: [LINUX:10821] Yine Ben ve Yine Netbios

Subject: Re: [LINUX:10821] Yine Ben ve Yine Netbios
From: Dogan Zorlu (dogan@grup.com.tr)
Date: Mon 06 Dec 1999 - 16:31:32 EET

> Yapi Kredi eSafe Protect Gateway (tm) has scanned this mail
> for viruses,
> vandals and suspicious attachments and has found it to be
> CLEAN.

Bakin burda ne diyor ? Ekteki dosya bir virus olabilir. Onun icin dikkat
edin diyor. Eger viruslu cikarsa da silinebilir diyor degil mi ? Ben mi
yanlis anliyorum

> File: getmac.exe (18,307 bytes)
> Encoding: Base64

BU SATIRI HIC GORMEDINIZ MI YOKSA ?

> Result: Clean. ------- >> CLEAN CLEAN CLEAN CLEAN

Taradim normal bir virus kodu yok diyor.

Bunun anlami, size .exe bir dosya gonderilmis. Eger icinde bir virus cikarsa
ben bunu silerim diyor eSafe size. Fakat siz bunu okuma zahmetine
katlanmadan hemen VIRUS VAAAARR diye buraya forward ediyorsunuz.

Yapı kredi de kendi islerinizi de bu ciddiyetsizlik icinde yapıyorsanız ve
buna orda goz yumuluyorsa vay calistiginiz o kurumun haline. Sizin virus
tarayicisi

Fakat siz neden bunun bir virus olmadıgını anlamak istemiyor ve listeye
durup durup bunu yaziyorsunuz anlamadim. Benim gonderdigim dosyayi ben
kendim yazdim. Adi GET MAC ADDRESS (getmac.exe) dilerseniz source kodlarini
da gonderebilirim.

Lutfen yaaa. Durup dururken neden boyle bir stresi yasamak zorunda
birakiyorsunuz insani. Once size virus warning adinda gelen su maili bi
okusaniz, su soylediklerimi sizde anlayabileceksiniz.

ASLA, ASLA boylesi bir listeye virus dosyasi gondermek gibi, gayri ciddi ve
ahlaksizca bir ise kalkismadim, kalkismam.

SIZI KINIYORUM,

Tum liste uyelerine beni bir virus dagiticisi olarak gostediginiz icin sizi
protesto ediyorum.

Dogan ZORLU
Grup Yazilim,IZMIR.