grup degistirme...

Subject: grup degistirme...
From: Semih Hazar (hazard@zagor.yeditepe.edu.tr)
Date: Mon 06 Dec 1999 - 06:33:56 EET

selamlar...

iki tane groupta yer almaktayim. ve her login oldugumda default olarak a
grubunda gozukuyorum. ne dosya olustursam yazma yapsam vs. a grubu olarak
gozukuyor. ben ise bunu b grubu olmasini istiyorum. a grubunu bi kac ozel
durum disinda hic kullanmiyorum.
bunun icin ben de .bashrc dosyasina
newgrp b
dedim. fakat ise yaramadi.

login olduktan sonra bu sefer de ben yazdim newgrp b diye
sonra bi donguye girdi zannedersem ve ctrl+c ile cikabildim.

ps dedigimde ise en az bi 30 tane falan bash vardi bana ait olan.
ondan sonra da zaten hicbir komutu calistiramadim :

bash: fork: Resource temporarily unavailable

dedi.

ancak .bashrc dosyasi olmaksizin her acilista elle newgrp b desem problem
olmuyor..

sizce neden group degistiremedim .bashrc ile ??

tesekkurler.

hazard